چهارشنبه 18 سپتامبر 2024

برنامه Snapchat و بررسی نوآوری‌های صورت گرفته در آن

همانطور که می‌دانید، برنامه Snapchat امروزه یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان برای تلفن همراه بوده که توسط Evan Spiegel، Bobby Murphyو Reggie Brown دانشجویان سابق دانشگاه Stanford طراحی و تولید شده است. یکی از مفاهیم اصلی این نرم‌افزار آن است که تصاویر و پیام‌ها در مدت زمان کوتاهی در دسترس قرار خواهند گرفت.

برنامه Snapchat و بررسی ویژگی جدید آن

صفحه اصلی نرم‌افزار Snapchat بسیار ساده بوده و برای گرفتن یک عکس یا فیلم کافیست بر روی دایره سفید ضربه زده و آن را نگه دارید. نشانگر کنترل در بالا و سمت راست نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که حالت شبانه را روشن کرده و از فلاش استفاده کنید.

برنامه Snapchat

ضربه زدن و تصویربرداری

همراهان مجله اینترنتی برفانک در نظر داشته باشید که ضربه زدن به هر نقطه قبل از ضربه زدن به عکس منوی فیلتر را برای شما به ارمغان آورده و به شما اجازه می‌دهد آن چه را که در ذهن دارید به تصویر بکشید. همچنین در این نرم‌افزار ابزارهایی برای تغییر تصویر شما، اضافه کردن متن، نقاشی و یا برچسب موجود است. در حقیقت، تمرکز نرم‌افزار Snapchat بر روی به اشتراک‌گذاری عکس‌های شخصی و فردی بود و ویژگی‌های توانایی ارسال ویدیو‌های کوتاه، برقراری ارتباط از طریق چت تصویری و ذخیره اطلاعات لازم از طریق چت در قالب یک پیام، از طریق بروزرسانی‌های بعدی به آن اضافه شده است. این بار پیشنهاد Snapchat، ایجاد فیلترهایی برای تصاویر می‌باشد. این فیلتر‌های احتمالی با کلیک کردن بر روی تصویر به صورت خودکار ظاهر خواهند شد. بر اساس گزارشی از Mashable، در هفته گذشته فیلتر‌های مربوطه به کاربران منتقل شده و برای مجموعه‌های خاصی اعم از ورزش و غذا ظاهر شده است.

پشتکار و فعالیت زیاد مدیران برنامه Snapchat

برنامه Snapchat

با این حال، این شرکت قصد دارد باز هم به طراحی مجدد در این رابطه بپردازد، گرچه طبق بیانات مدیر‌عامل این شرکت این طراحی ممکن است در کوتاه مدت ناخوشایند باشد، اما این شرکت مایل به ریسک برای دریافت سود بلندمدت خواهد بود. ویژگی دیگر این نرم‌افزار مجهز بودن آن به کارت‌های حقیقی می‌باشد. کارت‌های حقیقی برای اولین بار در ماه اوکتبر معرفی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به برنامه از اطلاعات مربوطه مانند مکان، بررسی‌ها، مسیر‌ها و موارد دیگر دیدن کنند. همچنین این حرکت به Snapchat اجازه خواهد داد تا لنز‌های حمایت شده و فیلتر‌های کمپین قادر به انجام اقدامات مفیدی شده و بتوانند از این راه پول به دست آورند. جالب است بدانید Snapchat، به عنوان یک نرم‌افزار، مدام در حال تغییر بوده و همواره با ویژگی‌های جدید، طرح‌ها و رابط کاربر آزمایش می‌شود. آیا شما از این برنامه استفاده می‌کنید؟ نظرتان در رابطه با آن چیست؟

منبع: https://www.barfanak.com/

Check Also

بررسی کامل مشخصات گوشی‌ ZenFone 5 و ZenFone 5Z

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و همچنین انواع لپ‌تاپ‌های قدرتمند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.