رنگ و مد پاییز امسال و گرایش رنگی پاییز 2017

رنگ و مد پاییز امسال

در این بخش از سایت برفانک درباره رنگ و مد پاییز امسال 2017 اطلاعاتی را برای شما آماده کرده ایم. گرایش رنگی دنیای مد در پائیز 2017  که بزودی در فروشگاه ها پیدا می شوند ، عبارتند از :

1. گرنادین ( رنگ اناری ) رنگ و مد پاییز امسال

رنگ اناری یا گرنادین در هفته مد نیویورک حضور پررنگی داشته است. این رنگ ازتونالیته های بسیار محرک و زنده رنگ قرمز بوده و کسی که آن را انتخاب می کند دارای اعتماد به نفس بالاییست. این رنگ برای پوشاک ، لوازم آرایش و سایر وسایل بسیار زیباست.

رنگ و مد پاییز امسال

2. توانی پرت ( ارغوانی تیره) رنگ و مد پاییز امسال

رنگ ارغوانی تیره تونالیته تیره از خانواده قرمزها است. این رنگ برای مهمانی های پائیزی فوق العاده است. مخصوصا اگر همه لباس به این رنگ باشد. ویکتوریا بکهام و جیسون وو ، از طرفداران چنین لباسی می باشند.

رنگ و مد پاییز امسال

3.باله اسلیپر ( از خانواده صورتی) رنگ مد پاییز امسال

سایه های مختلف صورتی همیشه حضور فعالی در هفته های مد داشته اند و دو برند سییزمرجان و کریستین سیریانو ، ازاین سایه رنگی در طرح های شان استفاده می کنند. این رنگ در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته شد.

رنگ و مد پاییز امسال

4. باتروم (از خانواده رنگ بدن) رنگ و مد پاییز امسال

رنگ کرم یا بدن همیشه مد بوده و حتما در پائیز 2017 نیز جلوه خاصی دارد. طبق اطلاعات بدست آمده مزون های مد سرشناس همچون مارک جیکوب، رزی آسولین و … از این رنگ در طرح های خود در هفته مد نیویورک برای مد پاییز امسال استفاده کرده اند.

رنگ و مد پاییز امسال

5. نیوی پی اونی ( سورمه ای) رنگ پاییز امسال

رنگ سورمه ای یکی از رنگ های اصلی پیشنهادی موسسه پنتن برای پائیز 2017 است. این رنگ نه تنها در هفته مد نیویورک حضور داشته بلکه در هفته مد لندن هم خودنمایی کرده است. تونالیته تیره و بسیار متشخص رنگ آبی نیوی بوده و سرزندگی خاصی دارد.

رنگ و مد پاییز امسال

6. خاکستری خنثی رنگ و مد پاییز امسال

پیشنهاد اصلی پنتن برای پائیز 2017 رنگ خاکستری خنثی است که میتواند تنها بخش کوچکی از لباس یا کل لباس را شامل شود. در هفته مد نیویورک ، دو طراح مد : تام براون و الکساندر ونگ به خوبی از این تونالیته از خاکستری استفاده کرده اند.

رنگ و مد پاییز امسال

7. اسپروس تیره (صنوبری یا سبز آبی تیره متمایل به لجنی ) رنگ و مد پاییز امسال

این رنگ نیز جزو رنگ های پر طرفدار و جذاب در هفته مد نیویورک بود ، بویژه در مجموعه طر ح های برندن ماکسول و اسکار رنتا به شکل لباس هایی تک رنگ ، زیبائی خود را به رخ همگان کشیدند.

رنگ و مد پاییز امسال

8. طلائی لیموئی رنگ و مد پاییز امسال

رنگ طلائی لیمویی ترکیبی از سبز چمنی و زرد طلائی بوده و از خنثی ترین رنگ های نمایش یافته در هفته مد می باشد. این رنگ هم از رنگ های پیشنهادی پنتن برای پائیز 2017 است.

رنگ مد پاییز امسال

9. مارینا ( از خانواده آبی) رنگ و مد پاییز امسال

رنگ مارینا یک تنالیته ای از آبی است و سرزندگی را با خود به ارمغان می اورد. این رنگ به خوبی با سفید ، قرمز ، خاکستری و عاجی ست می شود. برند معروف کلوین کلاین به خوبی ار آن در طرح های خود بهره برده است.

رنگ مد پاییز امسال

10. افرای پائیزی رنگ مد پاییز امسال

رنگ افرای پائیزی از اصلی ترین رنگ های پاییز است. این رنگ بسیار خاطره انگیز بافتی غنی داشته و در طرح های دو برند کچ 1941 و پرونزا شولردر هفته مد نیویورک به زیبائی خود را نشان داده است.

 

رنگ مد پاییز امسال

 

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک با موضوع رنگ و مد پاییز امسال تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید.

Check Also

طرز تهیه ماسک مو خانگی

10 روش طرز تهیه ماسک مو خانگی برای زیبایی

ماسک موهای زیادی برای تقویت مو وجود دارد. ولی خب انواع شیمیایی آن عوارض خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.