آشنایی با دیدنی‌های مهم در کشور باهاما

باهاما یکی از کشور های آمریکای مرکزی است که از بیش از 3 هزار جزیره مختلف تشکیل شده است. سرشماری هایی که در سال 2010 انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی بالغ بر 350 هزار نفری دارد و از همین رو کم جمعیت ترین کشور قاره آمریکا محسوب می شود. بیش از 90 درصد مردم این کشور بومی هستند و به زبان انگلیسی صحبت می کنند. باهاما با کشور هایی مانند آمریکا، کوبا و هائیتی همسایه است. بیشتر اقتصاد این کشور بر پایه گردشگری می چرخد و به همین دلیل است که ما در این مقاله شما را با برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور آشنا می کنیم.

باهاما

جاذبه های گردشگری باهاما

جزایر الوترا

همان طور که اشاره کردیم این کشور دارای بیش از 3 هزار جزیره مختلف است. از جمله مهم ترین این جزایر می توان به لوترا اشاره کرد که در شمال باهاما واقع شده است. آب و هوای مناسب، آفتاب دلنشین، امواج آرام و ماسه های زیبا، همگی دست در دست هم داده اند تا این جزیره به یکی از بهشت های گمشده روی زمین تبدیل شود. اگر به تفریحات دریایی از جمله غواصی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از سایت کارنت کات (Current Cut) دیدن کنید. در این سایت شما می توانید با کمک مربیان، در اعماق 10 متری غواصی کنید و تجربه ای فراموش نشدنی کسب کنید.

جزیره‌ هاربور

یکی دیگر از جزیره های دیدنی این کشور جزیره‌ هاربور می باشد که در شرف اقیانوس آرام قرار دارد. این جزیره دارای جاذبه های فراوانی است که از میان مهم ترین آنها می توان به مواردی از جمله صخره های مرجانی، دلفین ها و درخت های نخل اشاره کرد. این جزیره دارای یکی از زیباترین غروب های خورشید می باشد. این صحنه به قدری باشکوه است که بسیاری از شرکت های مدلینگ برای ثبت کالای های خود از این تصویر استفاده می کنند. همچنین جالب است بدانید که بسیاری از افراد ثروتمند دنیا در این جزیره یک ویلا دارند.

موزه دزدان دریایی ناسائو

باهاما

دریا های کارائیب و حد فاصل بین اروپا و آمریکا همیشه یکی از بهترین مکان ها برای دزدان دریایی بوده است. بسیاری از این معروف ترین این دزدان دریایی از جزایر باهاما برای پنهان کردن گنجینه های خود استفاده می کردند. در طول زمان بسیاری از وسایل، کشتی ها و گنج های مربوط به این دزدان دریایی پیدا شده و در موزه در پایتخت باهاما به اسم ناسائو نگهداری می شوند. بازدید از این موزه می تواند یک نجربه عالی باشد، مخصوصا برای کسانی که به دزدان دریایی علاقه مند هستند.

هتل آتلانتیس

حتما در مورد شهر گمشده آتلانتیس شنیده اید. در افسانه ها آمده که این شهر توسط سیلی به زیر آب می رود. برای سال ها از کشور های آمریکای مرکزی به عنوان محل این شهر یاد می شد اما هیچوقت اثری از این شهر پیدا نشد. اما جالب است بدانید که در کشور باهانا یک هتل بسیار مجلل و باشکوه وجود دارد که آتلانتیس نام دارد. مسلما هر کسی قادر نیست در این هتل برای خود اتاق بگیرد چرا که هزینه های آن بسیار بالا می باشد. اما شما می توانید تنها برای بهره بدن از امکانات این هتل مانند سونا، استخر و سرسره های آبی بلیت تهیه کنید.

باغ بیشه‌ ها

این باغ زیبا در مرکز این کشور و در گرند بری فورت واقع شده است. به دلیل خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب، بیشتر گیاهان بومی آمریکا در این کشور قابلیت رشد دارند و به همین دلیل است که شما می توانید با بسیاری از آنها در این باغ آشنا شوید. در این باغ ها بیش از 5 هزار گونه مختل گیاهی وجود دارد که از سراسر قاره جمع آوری شده اند.

منبع: www.barfanak.com

Check Also

آشنایی با جاذبه‌های کشور مارتینیک

مارتینیک یکی از  مستعمره های کشور فرانسه است که در قاره آمریکا و در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.